نامبر وان موزیک | دانلود آهنگ جدیددانلود آهنگ جدید, دانلود موزیک, دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی در نامبر وان موزیک

پست‌های ویژه

جهت پخش سراسری اثر در رسانه معتبر نامبر وان موزیک و سایت های معتبر ، کانال های تلگرام و صفحات اینستاگرام با ما در ارتباط باشید. ارتباط با ما
ads

دانلود آهنگ

آهنگ 1391/03/03 1,341
مهدی مقدم با آلبوم "احتیاط" بازگشت …!

Mehdi Moghadam - News

خونسرد باشید.سونامی می آید اما اینبار با احتیاط !

سرانجام بعد از غیبت طولانی مدت جدید‌ترین آلبوم مهدی مقدم توسط شرکت فرهنگی هنری «آوای مهر میهن» نشر و توسط شرکت «آسیا» تا ۱۰ خرداد ماه پخش خواهد شد.

در این البوم ۱۴ قطعه‌ای تمامی کار تنظیم و آهنگسازی بر عهده سعید سام بوده است که سعسد نوشان نیز دو قطعه را ساخته است و ترانه‌ها نیز سروده علی استیری، حمید فریزند، محمدرضا لواسانی، مریم شجاعی و الهه سوییزی است. مهدی شمس تهیه‌کننده این آلبوم است و همچنین پویا افشار به عنوان مدیر برنامه‌های این خواننده در حال برنامه‌ریزی برای اجرای تور ویژه کنسرت‌های مهدی مقدم درست بعد از انتشار «احتیاط» است.

به احتمال زیاد مهدی مقدم در تیرماه در برج میلاد تهران روی صحنه خواهد رفت که انتشار آلبوم و اجرای کنسرت برای هواداران این خواننده خبر خوبی خواهد بود.

لازم به ذکر است نشست خبری رونمایی از «احتیاط» روز چهارشنبه ۳ خرداد ماه با حضور اهالی رسانه و عوامل و دست اندرکاران آلبوم برگزار خواهدشد.

توضیحات شرکت ترانه‌شرقی درباره خبر فوق :

در پی انتشار خبر آلبوم احتیاط مهدی مقدم این خواننده تحت پوشش شرکت ترانه شرقی به مدیریت محسن رجب پور قرار گرفته و بعد از 5 سال دیگر ممنوع الفعالیت نیست . شرکت ترانه شرقی در توضیح این خبر آورده است که کلیه قعالیت های هنری این خواننده زیر نظر ترانه شرقی است و کلیه حقوق معنوی آلبوم احتیاط  نیز به این شرکت واگذار گردیده است و ترانه شرقی حقوق مادی آن را به شرکت به آوران پارس ( مهدی شمس ) واگذار نموده است . از انجاییکه قبلاً مهدی مقدم قراردادهایی را به جهت تهییه این آلبوم بسته بوده شرکت ترانه شرقی اخلاقاً مهدی مقدم را به اجرای تعهدات خود در قراردادهایش برای انتشار این آلبوم موظف کرده و برای حفاظت از حق همکاران خود این آلبوم بدون هیچ عنوان و نشانی از ترانه شرقی منتشر خواهد شد تهییه کننده این آلبوم را مهدی شمس و نشر ان توسط شرکت آوای مهر میهن و پخش توسط شرکت آسیا انجام خواهد شد . پویا افشاری نیز بعنوان مدیر هماهنگی و تولید، کارهای مربوط به این آلبوم را انجام داده است شرکت ترانه شرقی برنامه ریزی خود را برای کنسرت این خواننده در خرداد ماه سال جاری در تهران را انجام داده که جزئیات آن بزودی در اختیار هواداران این خواننده قرار خواهد گرفت  همچنین برنامه ریزی برای انتشار آلبوم بعدی و تور کنسرت ها نیز در حال انجام است .

 

    متن آهنگ

    بزودی اضافه می‌شود!

    باکس دانلود

    دانلود از ( نامبر وان موزیک ) نیم‌بها محاسبه می‌شود.
    نظرات

    دیدگاه خود را ثبت کنید.

    دیدگاه :

    برترین‌های ماه